آرشیو فروردین ماه 1403

اجاره موتور در جزیره کیش

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

اجاره موتور پاکشتی درقشم

۲ بازديد

از تفریحات مهیجی که میتوانید درجزیره قشم به انجا آنها مشغول شوید، کرایه موتور د رقشم بوده که د این مقاله از قشم سلام به معرفی  آت پرداخته‌ایم.
اجرا موتور برقی در قشم از خدماتی است که می‌توانید از آن استفاده کرده و از سفرتان لذت ببرید؛ اما اینکه این موتور ها چه ویژگی هایی دارند؟شرایط اجاره موتور در قشم چیست و چه مدارکی لازم دارد و این که چگونه و از کجا می‌توانید موتور برقی در قشم کرایه کنید؟ را می‌توانید تا انتهای این مقاله از قشم سلام بدانید!

 

کرایه موتور در قشم

کرایه موتور قشم

 اجاره موتور برقی در قشم

اجاره موتور برقی یکی از مواردی است که شما می‌توانید در سفرتان به جزیره قشم به آن روی بیاورید و سفرتان را با کمک آنها مهیج تر و خاطره انگیز تر کنید. باید بگوییم که اجاره موتور برقی در قشم یکی از تفریحات رایج و پرطرفدار در بین گردشگران و مسافران این جزیره بوده که اگر که قبلا به قشم سفر کرده باشید به خوبی متوجه آن خواهید بود چرا که در اطراف ساحل و یا سطح شهر می‌توانید افرادی را که سوار بر موتور مشغول گشت و گذار هستند را ببینید.

با اجاره موتور در قشم شما می‌توانید همراه با گروه دوستانتان و یا حتی به صورت انفرادی به گشت و گذار در سر تا سر شهر بپردازید و از مناظر و مکان های دیدنی شهر دیدن کنید. یکی از مزیت های کرایه موتور در قشم را می‌توان این دانست که علاوه بر اینکه اجاره موتور های برقی در قشم یکی از تفریحات پرطرفدار در این جزیره محسوب می‌شوند و جنبه تفریحی دارند؛ بلکه یکی از راه های ارزان جا به جایی و تردد در قشم هستند که به شما کمک می‌کنند تا با هزینه‌ای کمتر و بدون پرداختن هزینه تاکسی و وسایل نقلیه عمومی به جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری جزیره قشم بروید و از آنها دیدن کنید، حتی اینکه باید اضافه کرد که با استفاده از موتور شما این امکان را خواهید داشت تا به مکان هایی که با ماشین نمی‌توانید به آن ها رفت و آمد کنید نیز بروید! پس اگر که اقدام به اجاره ماشین در قشم کردید، می‌توانید یک روز را نیز به اجاره موتور در قشم اختصاص دهید تا به مکان های که با خودرو به آنها دسترسی ندارید بروید و از دیدنشان لذت ببرید.

اجاره موتور  قشم

هر گاه به مقصدی جدید و تازه سفر می‌کنیم به دنبال یافتن تفریحات جدید و مهیجی هستیم تا بتوانیم در طول سفرمان به آنها پرداخته و لذت سفر را دو چندان کرده و خاطرات به یاد ماندنی از سفرمان به یادگار داشته باشیم. جزیره قشم از مقاصد جنوبی محبوبی است که سالانه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جذب می‌کند و افراد برای گذارندن چند روزی به این جزیره جنوبی دوست داشتنی جهت تفریح و خرید سفر می‌کنند. اگر که شما هم تصمیم به سفر به جزیره قشم را دارید و یا به جزیره قشم سفر کرده‌اید و به دنبال این هستید تا با تفریحات قشم آشنا شوید، بهتر است تا مجله گردشگری قشم سلام را برای اطلاع از جدید ترین اخبر و تفریحات قشم دنبال کنید؛ اما در این مقاله از قشم سلام به سراغ معرفی یکی از تفریحات جذاب و مهیج در قشم پرداخته‌ایم؛ اجاره موتور در قشم یکی از تفریحات محبوب در جزیره قشم بوده که پیشنهاد می‌کنیم که اگر به قشم سفر کردید حتما اقدام به کرایه موتور در قشم کنید تا سفری متفاوت و مهیج را تجربه کنید.

چرا در قشم موتور اجاره کنیم؟

موتور های برقی برخلاف موتور های بنزنی که همانطور که از نامشان پیدا است، منبع تغذیه‌شان به جای بنزین و سوخت های فسیلی از برق بوده و تنها نیاز به یک پریز برق جهت استفاده از آنها خواهید داشت! البته شما نیازی به انجام این کار نخواهید داشت چرا که هنگام دریافت موتور های برقی از مجموعه کیش آنلاین شارژ موتور ها کامل است.

در جزیره قشم، بر خلاف جزیره کیش شما هم می‌توانید اقدام به اجاره موتور بنزینی کنید و هم می‌توانید برای گشت و گذار و گردش در شهر اقدام به اجراه موتور برقی کنید، این موضوع کاملا به علاقه شخصی و ترجیحات شما باز می‌گردد؛ ولی در ادامه به بررسی یکسری از مزایایی اجاره موتور برقی در قشم پرداخته‌ایم که خواندنشان حالی از لطف نیست!

به همین علت نیز موتورهای برقی برخلاف موتور های بنزینی آلودگی تولید نمی‌کنند. از سمتی دیگر موتور های برقی بی سر و صدا هستند و در نتیجه آلودگی صوتی نیز ایجاد نمی‌کنند.

چطور با کشتی به دبی بریم؟

۱ بازديد

یکی از پرطرفدارترین مقاصد تفریحی نزدیک به کشورمان، دبی بوده که در خلیج فارس قرار گرفته است؛ برای سفر به این شهر توریستی نیز راه های بسیاری است که یکی از مهیج ترین و ارزانترین آنها سفر با کشتی به دبی است. از آنجایی که امارات با ایران مرز آبی از طریق خلیج فارس دارد میتوانید از طریق دریا به دبی سفر کنید و از در طول مسیر نیز از زیبایی های دریا و خلیج فارس لذت ببرید و سفری ارزانتر نسبت به سفر با هواپیما به دبی داشته باشید.

اگر که قصد سفری ارزان و مهیج به دبی را دارید در این مقاله از دبی سلام قرار است تا اطلاعات مورد نیاز درباره سفر با کشتی به دبی را به شما ارائه کنیم، پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا درباره سفر به دبی با کشتی بیشتر بدانید.



تماشای موجودات و زیبایی های دریا

در طول مسیر میتوانید از مناظر زیبا و موجودات دریایی دیدن کرده و لذت ببرید که یکی از مزایایی سفر دریایی است.  در طول چند

حمل بار بیشتر با کشتی به هواپیما

یکی دیگر از مزایایی که سفر دریایی در اختیار شما قرار میدهد امکان حمل و جا به جایی بارهای زیاد است که از مسیر های معمول امکان حمل آنها را ندارید. هنگام سفر با کشتی مقدار بار مجاز شما 50 کیلوگرم بوده که این مقدار با هواپیما 20 کیلوگرم است و در صورت اضافه بار ملزم به پرداخت هزینه های بالا هستید. در صورتی که حتی در صورت داشتن اضافه بار در سفر دریایی این مقدار هزینه بسیار پایین تر خواهد بود.

مزایای سفر دبی با کشتی

بسیاری از افراد عاشق هیجان و ماجراجویی و هستند و به دنبال کسب تجربه های جدید و مختلف در زندگی هستند؛ یکی از این روش ها رفتن به سفر و گشتن مکان های تازه است.

سفر دریایی یکی از همان روش ها است که به شما تجارب جدید و به یاد ماندنی را هدیه میدهد.

 

معایب سفر دبی با کشتی

با اینکه سفر با کشتی مزایای خودش را دارد اما هر چیزی در کنار داشتن نکات مثبت، نقاط نقص و منفی نیز دارد و سفر دریایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه قرار است تا درباره معایب سفر با کشتی به دبی بیشتر بدانیم.

زمان سفر طولانی

یکی از اصلی ترین معایب سفر با کشتی طولانی بودن مدت زمان سفر است که به راحتی چندین ساعت ازبندرلنگه  تا دبی بر روی آب خواهید بود، چیزی در حدود 5 ساعت!

خرید بلیط برای سفر دریایی به دبی

به جهت خرید بلیط دبی میتوانید از دو طریق حضوری و غیرحضوری اقدام کنید؛ برای خرید بلیط کشتی غیر حضوری میتوانید از طریق سایت و به صورت آنلاین بلیط خود را تهیه کرده و اگر که قصد دارید تا بلیط خود را حضوری تهیه کنید میتوانید از طریق آژانس های مسافرتی محل سکونت خود و یا آژانس های کشتیرانی بندرعباس، بندرلنگه، بوشهر و خرمشهر و دیگر شهرهای ساحلی که فروش بلیط کشتی به دبی در مسیر دریایی دارند، بلیط و ویزای یک ماهه امارات خود را به صورت حضوری تهیه کنید.

تاخیر در زمان حرکت

برنامه حرکتی کشتی های بندرلنگه به دبی دو روز در هفته ساعت 10 صبح و زمان برگشت از دبی به بندرلنگه نیز دو روز در هفته ساعت 10 صبح و 4 عصر است که بهتر است از چند ساعت قبل از حرکت در بندر حضور داشته باشید. با اینکه برنامه حرکتی کشتی ها مشخص است اما باید در هر حال این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است به علت تغییرات جوی و نامساعد بودن آب و هوا تاخیر در زمان حرکت کشتی ها به وجود بی‌آید.

سفر دریایی به دبی

این موضوع بیشتر به محل زندگی شما بستگی دارد و وسیله‌ای کهسفر به دبی با کشتی قصد سفر با آن را دارید. چنانچه قصد سفر با قطار یا اتوبوس به بندر های جنوب را دارید میبایست خود را ابتدا به بندرعباس رسانده و بعد از آنجا با استفاده از اتوبوس به بندرلنگه رفته و سپس از اسکله بندرلنگه با کمک کشتی و لنج های که به مقصد دبی تردد دارند سفر کنید.

البته پیش از سفر بهتر است تا هزینه های سفر زمینی به بندرلنگه  و کشتی را محاسبه کنید تا در صورت بالا بودن از طریق هواپیما به دبی سفر کنید.

روز های حرکت کشتی از بندرلنگه به دبی در حال حاضر شنبه و چهارشنبه ساعت 10 صبح و زمان حرکت کشتی از دبی بهبندرلنگه  روز های یکشنبه و پنجشنبه ساعت 10 صبح بوده که میتوانید با خرید بلیط کشتی سفری ارزان را به دبی تجربه کنید.

 

همچنین اگر که قصد رزرو تور دبی را دارید از این قسمت میتوانید اقدام به تهیه تور دبی آنلاین کنید.

آموزش غواصی در کیش به همراه لیست قیمت ۱۴۰۳

۱ بازديد

قطعا تا به حال تفریح غواصی را تجربه کرده اید و با به انجام آن علاقه دارید، اگر که اینطور باشد یکی از دوره های که میتوانید در آن شرکت کنید، دوره آموزش غواصی در کیش است.  چرا که نوعی سبک زندگی محسوب میشود. غواصی را میتوان کلیدی برای ورود به دنیایی مهیج و شگفت انگیز دنیایی زیر آب دانست که همراه است پر از ماجراجویی های بامزه و تازه؛ ز سوی دیگر نیز در دنیای امروز غواصی تنها یک تفریح دریایی جذب نیست بلکه تبدیل به یکی از شغل های پر درآمد و پرطرفدار نهتنها در ایران بلکه در دنیا شده است.

در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام قرار است تا به بررسی دوره های آموزش غواصی در کیش و لیست قیمت های آموزش غواصی در کیش ۱۴۰۳ بپردازیم؛ پس تا انتها این مقاله همراه کیش سلام باشید.

آموزش غواصی در جزیره کیش همراه با مدرک

آموزش غواصی در کیش فرآیندی است برای دوستداران طبیعت و دنیایی زیر آب که به کمک آن میتوانید به گردش و جستجوی این دنیایی شگفت انگیز بپردازید. البته باید گفت که این ورزش بسیار نیز اعتیاد آور است چرا که با یکبار تجربه آرامش دنیایی زیر آب دیگر نمیتوانید از تجربه دوباره آن دست بردارید!

حال اگر که به غواصی علاقه‌مندید و دوست دارید تا با دریافت مدرک غواصی به کار در این حیطه مشغول شوید بهتر است تا با دوره های آموزش غواصی در کیش بیشتر آشنا شوید.

پیش از پرداختن به لیست قیمت های آموزش غواصی در کیش بهتر است تا با دوره های آموزش غواصی در کیش آشنا شوید.

آموزش غواصی در کیش

غواصی در کیش

معرفی دوره های آموزش غواصی در جزیره  کیش

جهت آموزش غواصی چندین دوره مختلف بین المللی در قالب های استاندارد در دنیا ارایه شده‌اند که در ادامه به معرفی برخی از آنها پرداخته‌ایم:

  • دوره CMAS- کنفدراسیون جهانی فعالیت های زیر آبی
  • دوره NAUI- انجمن ملی مربیان زیر آب
  • دوره BSAC- باشگاه زیر آبی بریتانیا
  • دوره ACUC- گواهینامه زیر آب آمریکا-کانادا
  • دوره SSI- اسکوبا اسکولز اینترنشنال
  • دوره PADI- انجمن مربیان حرفه‌ای غواصی

با این حال که دوره های آموزش غواصی مختلف عنوان شده تفاوتی از نظر ارزش محتوا تدریسی ندارد با این وجود در ایران و جهان سیستم های آموزش SSI، CMAS و  PADI از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی مختصری از آنها خواهیم پرداخت. 
اگر به دنبال این هستید تا غواصی را آموزش ببیند و  مدرک غواصی  در کیش را دریافت کنید، می‌بایست در یکی از دوره های که در بالا ذکر شده‌اند شرکت کرده و پس از گذراندن دوره های آموزش تئوری و عملی و موفقیت در آزمون های تئوری و عملی، گواهینامه بین المللی غواصی خود را دریافت خواهید کرد.

با داشتن مدرک غواصی در انتها شما میتوانید در تمامی سایت های مختلف دنیا به غواصی بپردازید و یا در صورت تمایل با شرکت در دوره های آموزش غواصی به آموزش غواصی در موسسه های معتبر و شناخته شده در سرتاسر دنیا بپردازید.
گفتنی است که دوره های مزبور دارای محتوای آموزشی، اصول و وسایل یکسان بوده و تنها تفاوت آنها در نحوه آموزش و مراحل آنها است و در انتها نیز در پایان هر دوره و آموزش های آنها تفاوتی وجود نداشته و تنها به میزان تلاش و استعداد هر غواصی دارد.