چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش غواصی در کیش به همراه لیست قیمت ۱۴۰۳

۲ بازديد

قطعا تا به حال تفریح غواصی را تجربه کرده اید و با به انجام آن علاقه دارید، اگر که اینطور باشد یکی از دوره های که میتوانید در آن شرکت کنید، دوره آموزش غواصی در کیش است.  چرا که نوعی سبک زندگی محسوب میشود. غواصی را میتوان کلیدی برای ورود به دنیایی مهیج و شگفت انگیز دنیایی زیر آب دانست که همراه است پر از ماجراجویی های بامزه و تازه؛ ز سوی دیگر نیز در دنیای امروز غواصی تنها یک تفریح دریایی جذب نیست بلکه تبدیل به یکی از شغل های پر درآمد و پرطرفدار نهتنها در ایران بلکه در دنیا شده است.

در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام قرار است تا به بررسی دوره های آموزش غواصی در کیش و لیست قیمت های آموزش غواصی در کیش ۱۴۰۳ بپردازیم؛ پس تا انتها این مقاله همراه کیش سلام باشید.

آموزش غواصی در جزیره کیش همراه با مدرک

آموزش غواصی در کیش فرآیندی است برای دوستداران طبیعت و دنیایی زیر آب که به کمک آن میتوانید به گردش و جستجوی این دنیایی شگفت انگیز بپردازید. البته باید گفت که این ورزش بسیار نیز اعتیاد آور است چرا که با یکبار تجربه آرامش دنیایی زیر آب دیگر نمیتوانید از تجربه دوباره آن دست بردارید!

حال اگر که به غواصی علاقه‌مندید و دوست دارید تا با دریافت مدرک غواصی به کار در این حیطه مشغول شوید بهتر است تا با دوره های آموزش غواصی در کیش بیشتر آشنا شوید.

پیش از پرداختن به لیست قیمت های آموزش غواصی در کیش بهتر است تا با دوره های آموزش غواصی در کیش آشنا شوید.

آموزش غواصی در کیش

غواصی در کیش

معرفی دوره های آموزش غواصی در جزیره  کیش

جهت آموزش غواصی چندین دوره مختلف بین المللی در قالب های استاندارد در دنیا ارایه شده‌اند که در ادامه به معرفی برخی از آنها پرداخته‌ایم:

  • دوره CMAS- کنفدراسیون جهانی فعالیت های زیر آبی
  • دوره NAUI- انجمن ملی مربیان زیر آب
  • دوره BSAC- باشگاه زیر آبی بریتانیا
  • دوره ACUC- گواهینامه زیر آب آمریکا-کانادا
  • دوره SSI- اسکوبا اسکولز اینترنشنال
  • دوره PADI- انجمن مربیان حرفه‌ای غواصی

با این حال که دوره های آموزش غواصی مختلف عنوان شده تفاوتی از نظر ارزش محتوا تدریسی ندارد با این وجود در ایران و جهان سیستم های آموزش SSI، CMAS و  PADI از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی مختصری از آنها خواهیم پرداخت. 
اگر به دنبال این هستید تا غواصی را آموزش ببیند و  مدرک غواصی  در کیش را دریافت کنید، می‌بایست در یکی از دوره های که در بالا ذکر شده‌اند شرکت کرده و پس از گذراندن دوره های آموزش تئوری و عملی و موفقیت در آزمون های تئوری و عملی، گواهینامه بین المللی غواصی خود را دریافت خواهید کرد.

با داشتن مدرک غواصی در انتها شما میتوانید در تمامی سایت های مختلف دنیا به غواصی بپردازید و یا در صورت تمایل با شرکت در دوره های آموزش غواصی به آموزش غواصی در موسسه های معتبر و شناخته شده در سرتاسر دنیا بپردازید.
گفتنی است که دوره های مزبور دارای محتوای آموزشی، اصول و وسایل یکسان بوده و تنها تفاوت آنها در نحوه آموزش و مراحل آنها است و در انتها نیز در پایان هر دوره و آموزش های آنها تفاوتی وجود نداشته و تنها به میزان تلاش و استعداد هر غواصی دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.